منچسترسیتی صفر - بارسلونا 2: پرچم بارسا بر قله اتحاد

 

بارسلونا توانست با دو گل در خانه منچسترسیتی ده نفره پیروز شود و با خیالی آسوده به فکر بازی برگشت باشد.

سایت گل – لیونل مسی و دنی آلوز دو گل زدند تا بارسلونا از ده‌نفره شدن منچسترسیتی نهایت استفاده را ببرد و از حالا خود را در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان ببیند.

تیم میهمان در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشت اما نمی‌توانست جو هارت را خیلی به دردسر بیندازد، هر چند که یک بار در یک صحنه سانتر دنی آلوز به نظر می رسید با خطای هند بازیکن حریف در محوطه جریمه همراه شده باشد. آنها در نیمه دوم و با ده‌نفره شدن سیتی به پیش تاختند و کار را تقریبا تمام کردند.

آلوارو نگردو تنها بازیکن کاملا جلو در تیم سیتی بود و مانوئل پیگرینی تلاش کرده بود خط میانی تیمش را تقویت کند. در آن سو هم سسک فابرگاس به جای پدرو بازی می‌کرد.

بارسا در دقایق ابتدایی بسیار خوب بود اما سیتی به موقعیت‌های بهتری دست یافت. در یک صحنه بود که پاس داوید سیلوا به نگردو رسید ولی او از زاویه‌ای کاملا بسته نتوانست دروازه حریف را باز کند.

در دقیقه 25 بود که روی ضربه ایستگاهی سیلوا ویکتور والدس نتوانست توپ را خوب دور کند اما سپس برگشت و در نهایت توپ را گرفت.

مسی در دقیقه 30 شوتی زد که به بالای دروازه رفت و دقایقی بعد هم ضربه زیبای چابی از راه دور را جو هارت به‌خوبی دفع کرد.

در دقایق پایانی هم خسوس ناباس سانتری انجام داد که نگردو نتوانست روی آن ضربه سر خوبی بزند.

اما در دقیقه 54 بود که ورق برگشت. لیونل مسی در موقعیت تک به تک به پیش تاخت و در حالی که قصد داشت ضربه نهایی را بزند با خطای مارتین دمیکلیس سرنگون شد. داور اعلام پنالتی کرد و مدافع آرژانتینی را اخراج کرد و مسی پنالتی حاصل را به وسط دروازه زد و آن را به گل تبدیل کرد.

دقایقی بعد آلوز به پیش تاخت و ضربه‌اش از زاویه‌ای نسبتا بسته با فاصله‌ای جزئی به بیرون رفت.

در آن سو سیلوا موقعیت خوبی یافت اما والدس ضربه‌اش را مهار کرد. بارسا در ادامه دست به حمله زد و در یک صحنه روی پاس فابرگاس و ضربه جرارد پیکه به گل رسید، اما داور اعلام کرد فابرگاس در آفساید قرار داشته؛ صحنه آهسته تنها یک بار به نمایش درآمد اما در همان هم مشخص بود که گل صحیح بوده است تا این که در نهایت آلوز در دقیقه 90 روی پاس نیمار از مدافعان حریف گریخت و توپ را از بین پاهای هارت به گل تبدیل کرد تا ضربه سختی به امیدهای منچسترسیتی بزند و کار تیمش را آسان سازد.



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت7:01---30 بهمن 1392
يه سر به وبم بزن مرسي.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 بهمن 1392 | 2:37 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.